FAQ
-
ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?
Ви можете повернути замовлений товар належної якості та отримати 100% відшкодування його вартості протягом 14-ти днів з моменту його отримання (відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, оригінальна упаковка та ярлики. Для здійснення повернення необхідно:
- Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
- Залиште заяву про повернення нашим менеджерам.
- Вказати реквізити для повернення грошових коштів.
- Здійснити повернення товару можливо тільки "Новою поштою" - за рахунок покупця!
-
ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару, якщо він передбачений виробником або вказаний на сайті, обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника товару